Zubní pasta Weleda, to je prostě jednička

23.09.2015 09:00

Značka Weleda mne opět nezklamala. Dlouhoočekávaný zoubek se u dcerky objevil v 11ti měsících a postupně přibývaly další a další. Zpočátku jsme na doporučení zubní lékařky čistili bez pasty, pouze Infant Prsťáčkem, gumovým návlekem s jemným kartáčkem. Dcerka držela a zoubky si nechala vyčistit, ale postupem času přišla na to, na co se zoubky využívají a do prstu mě začala kousat. Měla z toho hroznou radost, a i když na světě není hezčího zvuku, než dětský smích, tak co je moc, to je moc. Ono to totiž fakt bolelo :-)

Byl tedy čas přejít na děstký kartáček. Všechny kartáčky, co se mi dostaly do rukou, mi přišly děsně tvrdé. Sama bych si tak tvrdý kartáček nepořídila a záměrem nebylo dcerku od čištění zoubků odradit. Naštěstí se mi podařilo sehnat Curaprox ATA, který má jemné štětinky a časem Aquafresh Flex-o-Friends a Aquafresh Mini Kids. Zpočátku se dcerka nechala přelstít předstíráním, že jí dávám na kartáček pastu, ale časem už ne. Dokonce si začala kontrolovat množství pasty.

Hledala jsem tedy na trhu kvalitní zubní pastu, kterou by dcerka mohla sem tam spolknout a nemusela bych se bát, že jí spolykaný fluorid časem naruší sklovinu. Na trhu je v současné době ohromné množství dětských zubních past. I zde se potvrzuje, že děti jsou super business. Po prostudování složení různých zubních past v drogerii, jsem nakonec opět sáhla po značce Weleda a to konkrétně po Dětský zubní gel.

Zubní gel je sice malinko dražší, než pasty pořízené v drogerii, ale je přírodní a nevadí tedy, že ji dcerka spolyká. Pořídit se dá za něco málo přes stovku. Někomu může vadit, že je gel nepěnivý, ale aspoň se dítko nedusí s pusou plnou pěny. I když zubní gel neobsahuje fluorid apod., ale jen samé bylinky, i tak po něm krásně voní dech. První koupený gel nám vydržel skoro rok, protože zpočátku jsem kartáček jen pastou potřela, nyní už chce dcerka dělat spoustu věcí sama jako velká holka, tak už máme trošku větší spotřebu, ale co bych pro zdraví svého miláčka neudělala.