Menstruace a vložky - téma, o kterém se nemluví

14.06.2017 16:16

Menstruace, menstruační pomůcky a vše s tímto spojené je docela intimní téma, o kterém se moc nemluví. Při tom ji téměř každá žena prožívá každý měsíc většinu svého života.

Dodnes si vzpomínám na svoji první menstruaci, na rozporuplné pocity, které se mě zmocňovaly. Na jednu stranu jsem byla ráda, že už jsem velká holka, ale na druhou stranu to s sebou přineslo různá omezení. Vzpomínám si, jak jsem volala ze záchodu na mamču a říkala jsem jí, že jsem „to“ asi teda dostala a ona mi bez mrknutí oka podala vložku, která byla asi 3 cm tlustá, bez křidýlek, no děs a hrůza :-) Nalepila jsem si ji na kalhotky a měla pocit, že mám plínu jako mimino, ani ven se mi jít nechtělo. Prvopočáteční nadšení bylo pryč. A máma dala třešínku na dort, když mi řekla: "No a takhle už to bude každý měsíc." Chtělo se mi brečet.. Naštěstí byly na trhu i tenší vložky s křidélky, které alespoň držely na svém místě.

Potom přišla další podpásovka: Léto, všichni na koupáku a já doma s menstruací. Moje zlatá maminka měla řešení, dala mi tampon s aplikátorem :-) Na obsah balíčku jsem jen nevěřícně zírala a v tu ránu jsem si přála zimu, mrazy a obrovskou chumelenici..

No, přežila jsem tohle všechno každý měsíc díky konkurenčnímu boji firem, které se snaží oba produkty vyrábět stále menší a menší s co největší savostí.

Postupem času jsem si oblíbila super savé tampony a menstruaci téměř nevnímala.

Opět jsem toto téma začala řešit, až když se mi svěřila kamarádka, že z používání tamponů se jí udělala cysta na vaječníku a nemohla otěhotnět. Takhle si my ženy huntujeme zdraví. Menstruace je něco zcela přirozeného, každý měsíc se nám tělo čistí. Není to nic za co bychom se měly stydět a už vůbec ne zadržovat v sobě to, co se naše tělo snaží dostat ven.

Nedávno jsem viděla video, z čeho se vlastně vložky vyrábějí a zjistila jsem, že se jedná o odpadní materiál. Plasty, které tak aktivně třídíme. Kdykoliv teď jdu s plastem a dívám se do popelnice, vzpomenu si na vložky, že si na naše intimní místa dáváme odpadní materiál. Já vím, je to malinko přemrštěné, vše je čisté, sterilní, ale každopádně je to k zamyšlení, zda to nejde dělat i jinak, aby to bylo zdraví prospěšné.

Moje oblíbená firma TianDe nemá jen kosmetiku, ale jako jediná na trhu s katalogovým prodej má ve svém sortimentu i vložky. Nejsou to obyčejné vložky, jsou to kouzelné vložky.. :-) Néé, dělám si srandu, takhle začínají pohádky, i když vložky TianDe umí divy.

V nabídce je hned několik druhů.

 

ENERGIE BYLIN

Tyto vložky jsou úžasné, slyším na ně samou chválu. Ženy jsou nadšené, že mají kratší a slabší menstruaci, že už nemají premenstruační syndrom, a že už jim zmizel nejeden gynekologický problém. „Přírodní horní vrstva Airlaid rychlé propouští tekutinu dovnitř vložky a zabraňuje jejímu prosakování na povrch, díky čemu pokožka zůstane suchá a čistá. Vnitřní absorpční vrstva obsahuje granule super absorpční látky, které spolehlivě zadrží tekutinu uvnitř. Unikátní fytomembrána obsahuje patentovaný koncentrát bylinných výtažků.“

V balení je 8 ks a stojí 202 Kč, což se mi teda protočily panenky, ale s VIP kartičkou se dajíkoupit za 132 Kč. Pořád je to docela ranec, ale za kratší a bezbolestnou menstruaci to myslím stojí. Kdy vyzkoušel vložky TianDe už nechce žádné jiné.

Vložky jsou preventivní a léčebné. Prošly klinickými studiemi. Během 5-ti měsíců je vyzkoušelo 250 žen s vynikajícími výsledky (dysbakterióza, vaginóza, kandidóza, ženy s cukrovkou). U žen staršího věku je používání vložek téměř nutností na: krevní neurózu, suchá pochvu, dysbakteriózu…
Vložky řeší také problémy děložního čípku, jsou součástí rehabilitace po různých operacích, které je s vložkami 2x rychlejší. Skvělé výsledky jsou také u urologických problémů jak žen, tak i mužů.  U mužů se osvědčili jako prevence prostaty, onkologie, potence, hemeroidů, plísní a bakterií.


Unikátní jsou vložky ENERGIE ŽIVOTA.

Každá vložka v sobě má 46 bylin. Byliny ve vložkách působí jako jehly, dostanou se díky transdermálnosti do pokožky a léčí, zlepšují krevní tok, normalizují PH, mají antibakteriální účinek, zajišťují zdravou mikroflóru v pochvě, zlepšují krevní oběh, minimalizují krevní otoky, prevence a léčba bolesti, řeší klimakterické problémy, zvyšují tonus svalů malé pánve, suchý obklad (jako obklad při bolestech hlavy, krku....), léčba hemeroidů (vložka na noc), léčba bolesti v krku, bolesti hlavy (suchý obklad).
Jsou bhodné jako doplňující léčba po porodech, operacích, potratech, při snížení dělohy. Hygienické vložky vyvinuli vědci centra TCM (tradiční čínské medicíny). Mají unikátní fytomembránu, která je koncentrátem z rostlin učitelů TCM. Při výrobě speciální technologií se zpracovávají čerstvě speciálně řezané rostliny a tím je zaručena mnohem vyšší koncentrace účinných látek. Tělo příjme z těchto vložek 70%-80% (aktivní koncentrace). Je to několikanásobně větší koncentrace a tím i účinek než při pití bylinných čajů. Tato vložka se kupuje po kusech. Jeden kus stojí 56 Kč, s VIP kartičkou lze pořídit za 36 Kč.

Hygienické vložky NEFRITOVÁ SVĚŽEST
Mají vysoký obsah přírodního antibiotika. Obsahují 19 bylin + oleje z máty, černého pepře.. Doporučená prevence gynekologických onemocnění, terapie, zintenzivnění již probíhající léčby.

 

Pokud Vás informace o vložkách zaujaly a chtěli byste je případně vyzkoušet, neváhejte mne kontaktovat pro bližší info nebo kvůli VIP kartičce - ráda Vám ji vyřídím a vše vysvětlím. monika.bokisova@seznam.cz