Krásné upravené nehty pro lenochy

23.09.2015 09:18

Od narození jsem, co se týče péče o vzhled, spíše pohodlnější typ. Netvrdím, že by mi bylo jedno, jak vypadám, to rozhodně ne, ale tak nějak nejsem ochotná péči o krásu věnovat extra moc času.

Účes chci mít sice perfektní, ale chci si umýt hlavu, fouknout fénem a jít. Ráno se chci probudit, udělat drobné nezbytné úpravy a z koupelny zmizet, co nejdříve. To samé se týká i nehtů.

Chtěla bych je mít krásné a upravené, ale lakování obden to není nic pro mne. Už jsem si prošla i obdobím umělých nehtů, protože zkusit se má přece všechno. Salon jsem navštívila celkem třikrát a to poprvé, když jsem si umělé bezúdržbové nehty nechala udělat, podruhé obnovit a potřetí odstranit. Zjistila jsem, že tohle není nic pro mne. Opravdu nemám čas a hlavně nervy posedávat někde každé 3 až 4 týdny dvě hodiny. Bohužel jsem díky tomuhle experimentu přišla o mé krásné zdravé nehty. Takže závěr? Nikdy více.

Nehty si tedy pravidelně stříhám, piluju, odstraňuju kůžičku, a když mám náladu nebo je nějaká zvláštní příležitost nebo nálada, tak si je i přeláknu barevným lakem. Jenže lak mi vydrží den nebo dva a to mě taky nebere moc často, i když se mi barevné nehty líbí.

Nedávno jsem však objevila péči o nehty, která je pro mne jako dělaná. Jedná se o kolekci gelových laků od Gabrielly Salvete. Tak nějak jsem tušila, že tyhle gelové laky jsou pro mne jako dělané a rovnou jsem si koupila dvě barvy, červenou a růžovou.

Hned ten den, co jsem si je koupila, jsem je vyzkoušela a byla jsem nadšená! O gelových lacích jsem toho slyšela hodně a asi dvakrát vyzkoušela ty, které se zapékají v LED lampě. Ale pořizení LED lampy není nic pro mne, je to srovnatelné s umělými nehty jen s tím rozdílem, že nepřijdu o své zdravé nehty. Gelové laky od Gabrielly Salvete se však v LED lampě zapékat nemusí. Stačí si nanést jednu nebo dvě vrstvy barevného gelového laku a pak přetřít speciálním vrchním gelovým lakem - top coatem. Lak je úžasný, má skvělou konzistenci, která není ani moc řídká ani moc hustá. Skvěle se nanáší díky úžšímu štětečku. Po zaschnutí se jako já můžete těšit z krásných a upravených nehtů 5 až 7 dnů na rukou a na nohou, kde nejsou tolik namáhané, dokud nepotřebují ostříhat.

Tyhle gelové laky rozhodně lépe kryjí, než obyčejné laky, jsou daleko odolnější pravděpodobně díky gelové textuře a zárověň jsou krásně lesklé a příjemné na dotek. Vydrží minimálně 5 dní, což je opravdový přepych pro někoho, kdo chce mít krásně barevné nehty a zároveň nechce obden barvu opravovat. Na trhu lze najít 5 barevných odstínů a vrchní gelový lak - top coat. Všechny barvy mi přijdou moc krásné a časem si je určitě všechny pořídím a předpokládám, že obyčejné laky mi doma časem zaschnou a poletí do koše.

Gelové laky lze zakoupit v drogeriích Rossmann a Teta a zahlédla jsem je i na stránkách Notino.cz

 

Výsledek obrázku pro gabriella salvete