Kosmetika - ochrana dětské prdelky

23.09.2015 09:04

Ochrana dětské prdelky před opruzeninami je jednou z nejdůležitější věcí v prvních dnech života prcka. Jakmile se vám totiž prcek oprudí, budete mít doma uplakané miminko a vy nakonec budete tak zoufalá, že možná taky nějakou tu slzu uroníte, protože opruzenina vznikne mnohem rychleji, než se potom léčí.

Vím to z vlastní zkušenosti. Dcerka se mi bohužel oprudila hned v prvních dnech a dodnes si to vyčítám. V porodnici sice všechno ukázali, jak se o miminko starat, ale dokud si to člověk nezkusí na vlastní pěst, tak neví. Dcerka se oprudila v tříslech. Mazala jsem ji Bepanthenem, ale asi ne moc dobře. Doktorka mi předepsala nějakou mastičku, po které byla opruzenina relativně rychle pryč. Začínala jsem tedy s čistým štítem a říkala jsem si, že už nikdy žádná opruzenina. Bepanthen byl sice fajn, prdelka byla krásně mastná a vytvářela, jak se píše jakýsi ochranný film, ale nějak se mi to nezdálo, pokožka mi přišla spíš mastná. Očekávala jsem něco víc, pořád jsem se bála, že se zase oprudí. Nakonec jsem si řekla, že zkusím Měsíčkový kojenecký krém od Weledy, i když se mi teda cena moc nezdála. Hned po prvních namazáních jsem věděla, že jsem na to kápla. Pokožka byla namazaná, vláčná, krém se krásně roztíral, vsáknul, krásně voněl a konečně byl na prdelce ten ochranný film, který jsem očekávala. Dcerka se mi s weledou už nikdy neoprudila, krém je hotový zázrak.

  

Weledu jsem používala dlouho a po čase jsem si říkala, jestli nezkusím něco jiného. Vyzkoušela jsem EP Line Puris krém proti opruzeninám a už nikdy více. Nevím, jestli jsem měla smůlu na výrobek nebo takový krém opravdu je, ale přišel mi jakoby zdrclý. Když jsem ho chtěla vymáčknout, tak nejdřívě takla jakási olejová voda a pak teprve krém zvláštní konzistence, který se i špatně roztíral. Zkoušela jsem ho i různě protřepat, ale nic nepomáhalo. Bylo mi líto peněz, tak jsem si říkala, že jej vypotřebuju, ale po první opruzenině jsem ho vyhodila, za to mi to nestálo.

Kamarádka mi ještě doporučila krém proti orpuzeninám od Mixy a ten byl taky perfektní, asi srovnatelný s Weledou. Mixu ale asi doporučila pro starší děti. Pro miminka mi přijde ideální weleda.