Jak jsem podlehla kosmetice Mary Kay

05.11.2015 09:12

Když jsem před několika lety začala vnímat, že existuje nějaká kosmetika Mary Kay, říkala jsem si, že to bude něco na způsob kosmetiky z Avonu a Oriflamu. Proti Avonu ani Oriflamu nic nemám, sama jsem kdysi dělala Oriflame lady, ale na mojí pleti tato kosmetika nikdy neudělala žádné zázraky. Bohužel nepatřím mezi lidi, kteří se mohou pyšnit bezchybnou pletí, ale spíš se řadím mezi ty s označením problematická, protože mi dělá problémy a to takové, že vyhazuje pupínky zrovna, když si to nepřeji a nepřeji si je vlastně nikdy.

Vyzkoušela jsem na pleť snad všechny zaručené rady, navštívila spoustu super odborníků, kteří stále dokola předepisovali stejné mastičky a dávali stejné rady ohledně stravy, psychické pohody, vnitřní očisty apod. Vždy jsem si u nich připadala jako trouba, protože všechno už jsem znala z internetu a vyzkoušela, nikdy jsem se od nich nic nového nedozvěděla. Všechny rady byly s docela podobnými výslednými účinky, takže žádnej zázrak. Kosmetiky jsem vyzkoušela snad tunu od té zakoupené v drogeriích až po tu cenově dražší z lékáren. Samozřejmě jsem zjistila, že cena nejde v přímé úměře s účinky na pleti.

Kosmetika Mary Kay mě vždy dost odrazovala. Hlavně asi kvůli její agresivní reklamě, protože na každém rohu na vás číhají poradkyně Mary Kay, každá druhá akce je pod taktovkou Mary Kay, takže na mě jako obyčejného smrtelného konzumenta, který se líčení apod. příliš nevěnuje, měla reklama spíše opačný efekt. Asi před měsícem jsem natrefila na diskuzi, kde se rozebíral krém od Mary Kay a všichni tam na něj pěli chválu. Zrovna mi pleťový krém docházel, tak jsem se rozhodla mu dát šanci. Říkala jsem si, že přece nemůžu nic ztratit, maximálně ho někomu věnuju, když mi nebude sedět.

Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet hydratační krém pro smíšenou a mastnou pleť, Botanical Effects.

Objednala jsem si jej na Notino.cz, jinak moc na internetu k sehnání není. Už jsem slyšela názory, že jsem si nemusela koupit pravý krém, protože ten pravý je jen ten zakoupený od poradkyň, ale je mi to celkem jedno, protože já jsem spokojená i s tím z internetu. Hydratační krém je jedním slovem PERFEKTNÍ, začala jsem jej používat před měsícem a výsledky jsou na pleti opravdu znát, pleť je krásně hydratovaná. Krém se krásně roztírá, nezanechává žádné mastné filmy, nestahuje pokožku, je krásně lehký, přijde mi, že pleť může volně dýchat a make up se na něj také nanáší perfektně. No a účinky na nedokonalosti pleti? SUPER!!! Po pár týdnech nemám načervenalou pleť, pupínky téměř žádné, jen sem tam nějaký, protože moje ruce a hlava si za ta léta nemůžou zvyknout, že nemusí pupínky řešit. Vážně jsem hrozně nadšená. Změny si dokonce všímá i okolí, už jsem zaslechla, že jsem teď taková vylízaná = rozuměj podle zdejší mluvy krásná :-) Já osobně jsem teda byla celý život zvyklá na jiný význam slova, ale cítím se teď vážně krásně, takže se spíš přikláním k prvnímu významu.

Kosmetice Mary Kay jsem se tedy po letech rozhodla dát šanci a postupně určitě vyzkouším i další výrobky. Nyní se chystám vyzkoušet nějaký make up, ale to až mi dojde můj současný.