Infračervený teploměr? Rozhodně ANO

01.01.2016 22:41

Před narozením prvního dítěte bylo u nás velmi diskutované téma, jaký teploměr na měření tělesné teploty pořídíme. Manžel je pokrokový a chtěl, abysme pořídili dotykový infračervený a měli jsme změřenou teplotu během chvilky. Já však bohužel podlehla názorům kamarádek a tehdejším diskuzím na internetu, že tyto teploměry jsou zbytečné, nepřesné apod. Prosadila jsem si tedy koupi digitálního teploměru značky Thermoval Rapid Kids v růžové barvě, protože jsme čekali holčičku. S teploměrem jsem byla skoro 3 roky naprosto spokojená. Kdykoliv jsem měla podezření na teplotu, strčila jsem teploměr do zadečku a ihned jsem věděla, zda má dcerka teplotu nebo ne. Čím byla však starší, tím bylo měření obtížnější, protože sebou dcerka stále mlela a na měření v podpaží byla malá.

S nástupem do školky, kdy každou chvilku přitáhla nějaký bacil, plakala již při vytažení teploměru ze skříňky, takže jsem teplotu začala odhadovat jen přiložením ruky na čelíčko. Doktorku však zajímala přesná teplota a ne, že byla horká, takže něco mezi 38 a 39°. Tajně jsem tedy začala číst diskuze o digitálních teploměrech. Za ty skoro tři roky se názory na ně změnily nebo v nich mé podvědomí našlo, co hledalo a tedy to, že se jedná o super věc a investici. Dala jsem tedy po letech manželovi za pravdu a poprosila ho, zda bysme si teploměr mohli koupit, že to je pro klid můj, naší dcerky a tudíž i jeho.

Po prostudování všech možných recenzí jsme si koupili infračervený teploměr značky Thermoval Duo scan, který měří přesně a rychle teplotu na čele během 3 sekund a v uchu dokonce během 1 sekundy. Je naprosto úžasný a nedám na něj dopustit. Člověk se s ním musí naučit zacházet, protože někdy teplota neodpovídá té, kterou očekává, ale jinak je to pomocník do domácnosti k nezaplacení. U nás doma jsme zvyklí ze studií měřit třikrát a pak vybrat tu, která je dle situace a vizuálního a fyzického zhodnocení dcerky odpovídající.

Teploměr se prodává v praktickém balení, ve kterém je chráněn před poškozením.

Infračervený dotykový teploměr všem doporučuji. Pokud vám začne horečkovat tříleté dítě, tak se s ním rozhodně po dobrém nedomluvíte, že mu změříte teplotu v zadečku a po zlém na něj určitě při teplotě 39° a více určitě taky nepůjdete, protože uděláte cokoliv jen, abyste tu teplotu srazili dolů. Také je super, že dítě můžete klidně změřit ve spánku a vůbec jej nemusíte budit. Lehce tak zjistíte, jestli podaný lék zabral a teplota jde dolů nebo ne.

Nyní, když mám podezření na teplotu a jdu si do skříňky pro teploměr, tak je dcerka klidná a nechá se bez problému změřit. Na oplátku jen musím být změřena také. Infračervený teploměr tedy rozhodně doporučuji do domácnosti s malými dětmi a vlastně pak asi i puberťáky, protože kdo z nás minimálně jednou za život se nechtěl vyhnout škole a nestrčil na chvilku teploměr do čaje? :-) S tímto teploměrem puberťák nebude mít šanci, anebo jo? :-)

Diskusní téma: Infračervený teploměr? Rozhodně ANO

Nedostatek

Petra | 31.10.2016

Co mi teda na teploměru začalo vadí, je pípání při začátku měření. Mladší dceru toto pípání totiž budí.

Re: Nedostatek

Emál | 25.04.2019

Tak to záleží jaký vyberete :). Doporučuji porovnat jejich funkce třeba tady: https://www.arecenze.cz/infracervene-teplomery/ ať se tomuto problému vyvarujete :).

teploměr

hana | 24.08.2016

je to opravdu dobrá investice.rychle změřeno.vřele doporučuji

Přidat nový příspěvek