Bioderma Atoderm - sprchový olej

31.03.2016 10:34

Řekla bych, že náš trh je doslova zahlcený všemi možnými sprchovými gely. Myslím, že se dá sehnat jakýkoliv, na který máte zrovna náladu, jakou máte rádi vůni nebo i podle příležitosti nebo aktivity, kterou provozujete. Spousta z nich se pyšní tím, že zvláčňují pokožku, o čemž mě prozatím žádný z nich nepřesvědčil.

Nejsem zrovna zastáncem používání sprchových gelů ve velkém množství. Myslím tím, že vlezu do sprchy, od hlavy až k patě se namydlím a pak to všechno spláchnu. Myslím, že pokožka má samočistící schopnosti a bohatě jí stačí opláchnutí vodou, pokud zrovna nejste celí špinaví a zaprášení. Jsou samozřejmě partie, na které se mýdlo hodí každý den, jako je třeba podpaží.

Dostala se mi do rukou novinka od firmy Biodermy – Atoderm, Sprchový olej. Reklama na něj slibovala zvláčnění pokožky. Byla jsem na něj velmi zvědavá, protože sprchový olej jsem prozatím nikde na trhu neviděla. Ihned večer jsem jej vyzkoušela.

Zpočátku jsem z něj byla malinko zklamaná. Nanesla jsem jej na dlaň a chtěla rozetřít, ale moc to tedy nešlo. Prvně mě napadlo, že snad budu muset vypotřebovat celou 100 ml tubu, abych si umyla a zvláčnila tělo, ale nakonec jsem přišla na to, že je potřeba být pořádně mokrá a to všude, kde se chce člověk namydlit. Nakonec se tedy olej krásně rozetřel. Na pokožce je olej velmi příjemný a také krásně nenápadně voní. Konzistencí to není přímo olej, ale jakoby krémovitý olej, který po smíchání s vodou vytvoří lehký bílý povlak – stane se z něj něco jako krém, který lehounce pění. Není to jako ostatní sprchové gely, které příšerně pění. Po osprchování byla pokožka opravdu krásně vláčná, hebká a voňavá. Opravdu už není třeba se po sprchování natírat krémem nebo jinak zvláčňovat a promazávat pokožku.

Tento sprchový olej je vhodný pro citlivou pokožku, ale také pro pokožku s exémem. Já na něj naštěstí netrpím, ale v zimě se mi na těle pravděpodobně z nedostatku vitamínů a sluníčka sem tam vytvoří suché kolečko, kdy nepomáhá ani promazávání krémem, ale zmizí, až když přijde jaro a sluníčko. Sprchový olej mě mile překvapil, po 14ti dnech používání mi tato suchá kolečka zmizela. Vhodný je také pro pokožku miminek. Vyzkoušela jsem jej na mojí měsíční dcerce. Neměla po něm podrážděnou pokožku, dokonce ji měla tak vláčnou, že jsem ji ani pak nemusela mazat olejíčkem.

Bioderma tento sprchový olej vyrábí ve dvou velikostech, 200 ml a 1000 ml. Obě dvě velikosti jsou s pumpičkou, kterou mám u sprchových gelů a krémů moc ráda, protože člověk pak zbytečně neplýtvá a použije opravdu jen takové množství, které zrovna potřebuje. Já jsem měla na otestování olej v tubě, docela rychle mi ubýval a manipulovalo se mi s ním ve sprše blbě, protože tuba klouže a blbě se mokrýma rukama mačká. Po vypotřebování testovací tuby jsem si pořídila velké balení. Na trhu vyjde nejvýhodněji tento vysoce výživný zklidňující sprchový olej pro suchou a podrážděnou pokožku na www.notino.cz za 553 Kč, 200 ml tam můžete koupit za 259 kč. Není to malá investice, ale pokud si pořídíte velké balení, můžete ho používat celá rodina a určitě minimálně rok. Pokud si to tedy spočítáte a porovnáte s ostatními sprchovými gely a k tomu připočtete cenu za krémy, určitě se tato investice vyplatí.