Starost o dětskou prdelku - Bioderma

01.02.2016 08:17

Starostlivým rodičům někdy nedá péče o dětskou prdelku spát. Spousta lidí je zastáncem v dnešní době moderních čistících vlhčených ubrousků, které za poslední roky doslova zaplavily trh a jednotlivé firmy se předhánějí, aby ty jejich ubrousky byly nejšetrnější a obsahovaly nějakou složku, kterou ostatní ubrousku neobsahují. Pro spoustu pohodlných rodičů je to nejjednodušší a dle slov některých mých kamarádek nejšetrnější a nejhygieničtější péče o zadeček miminka. Nikdo však neřeší, kolik se takových kapesníčků ze celý život miminka spotřebuje, a jak dlouho se takový ubrousek v přírodě rozkládá. Spojíme-li pak používání těchto ubrousků s jednorázovými plenami, tak již odmalička má naše miminečko mega ekologickou stopu.

Já osobně jsem zastáncem mytí dětských prdelek pod kohoutkem s tekoucí vodou. Přiznávám ale, že ubrousky sem tam také použiju a to na cestách, kde ne vždy lze natrefit na kohoutek s vodou. Jako prvorodička jsem se samozřejmě také bála, aby mi miminko při cestě ke kohoutku neupadlo, ale věřte mi, svoje miminko prostě neupustíte. Jelikož jsem zpočátku neměla moc zkušeností, zakoupila jsem si měsíčkové rostlinné mýdlo od Weledy, ale ihned jsem zjistila, že to nebyla úplně šťatsná volba, protože manipulace s kostkou při běžném mytí je nepohodlná. Vyzkoušela jsem tedy Sprchový gel pro děti od Biodermy, ABC Derm Moussant. Tento sprchový gel jsem zakoupila, protože mám značku Bioderma ráda, jedná se o šetrnou dětskou kosmetiku a hlavně se prodává v praktickém balení s pumpičkou. Pro každodenní používání je to super věc, protože si můžete tento gel postavit na umyvadlo, jednou rukou držíte bezpečně miminko a druhou pohodlně zmáčknete pumpičku, kterou získáte potřebné množství gelu.

Pohodlně, šetrně a rychle celý zadeček umyjete. Pak už jen stačí zadeček osušit a natřít krémem proti opruzeninám a máte jistotu, že je čistý a nehrozí žádná opruzenina z podráždění ubrousky nebo špatným utřením. Sprchový gel jsem si objednala www.notino.cz, protože se mi osvědčilo, že pokud mají zboží skladem, tak jej mám při placení na dobírku na druhý den a také kvůli ceně. V tomto případě se nevyplatí koupit malé balení, protože za prvé nemá pumpičku, takže manipulace s ním by byla nepraktická stejně jako s kostkou mýdla a hlavně, pokud si koupíte litrový gel, tak by vám měl dle mých zkušeností vydržet na přibližně 1,5 roku, možná i více. Nemusíte tedy dlouhou dobu nic řešit a ušetříte spoustu peněz oproti nákupu jiných výrobků.

Sprchový gel od Biodermy neobsahuje mýdlo, neměl by tedy vysoušet pokožku. S gelem jsem velmi spokojená, protože pokožku opravdu nevysušuje, krásně voní a dá se používat na mytí celého tělíčka včetně vlásků. Z vlastních zkušeností vím, že sprchový gel neštípe v očích, což je v péči o dítě velmi důležité, gel si tedy zamilují i Vaše starší děti. Po použítí jdou vlásky také krásně rozčesat a ještě krásnějí pak voní. Pokud se rozhodnete pro koupi Biodermy, budete mít jistotu, že o pokožku Vašeho miminka bude dobře postaráno a také Vám bude krásně vonět.

Gel je vhodný pro miminka, která mají citlivou pokožku a kamarádce se osvědčil i při používání pokožky trpící exémem, kdy dle jejích slov exém postupně zmizel. Gel lze používat ke každodenní péči a pokud hledáte kvalitu za rozumnou cenu a na dlouhodobé používání, tak myslím, že lepší výrobek na trhu neseženete.