Skvělý vysavač Bissell CrossWave

09.05.2017 11:27

Mám novou lásku. Byla to láska na první dotek. Pár dní jsem ho toužebně očekávala, a jakmile překročil náš práh bytu, nedočkavě jsem se na něj vrhla a strhávala z něj obal. Nejedná se o chvilkovou záležitost, proto znám i jeho jméno. Jmenuje se Bissell CrossWave :-) Je úžasný dokonalý a já jej zbožňuju.

V dnešní době jsou velkým hitem robotické vysavače. Když nejste doma, vysavač vyjede ze svojí stanice a během Vaší nepřítomnosti vysaje. Jooo, myšlenka je to fakt hezká, ale naše děti mají tolik hraček, které se povalují opravdu všude, takže bych potřebovala ještě robota, který by prvně naskládal všechny hračky na své místo.

Naše děti jsou hrozná zlatíčka, hezky sedí u stolu, když jí, ale i tak se u nás drobečky nějakým záhadným způsobem stále množí. Sem tam si říkám, že bychom uživili i nějakou tu slepičku, která by ty drobky zpodstolu zobala. Nevím, ale jestli by se u nás zbytečně nepřežírala, proto drobky raději vysávám.

Vysávání i vytírání podlahy mě baví, ale tyhle dvě činnosti zvládnout doma se dvěma dětma je alespoň pro mě nadlidský výkon.

Začala jsem tedy pátrat po něčem, co by mi alespoň malinko s úklidem pomohlo. A ono jooo. Našla jsem již zmiňovaný Bissell CrossWave, který vysává i vytírá zároveň. Na trhu je podobných mašinek už celkem dost, ale na Bissellu se mi líbí, že čistí podlahu pomocí rychle rotujícího kartáče a všechna špinavá voda jde do nádržky, kterou pak jednoduše vylijete. Na ostatní výrobky od jiných výrobců musíte dávat různé hadříky a po vytření určitě plochy je vyměnit a pak následně vyprat.

A zajímá Vás jaký je? Jedná se o vysavač 3v1, který Vám podlahu vysaje, umyje a vysuší v jednom kroku, takže ani nemáte mokrou podlahu, kdy byste museli děti držet na gauči, aby Vám podlahu nepošlapali, než uschne. Super na něm je, že Vám vyčistí podlahu, ale i koberec, ze kterého odstraní i např. vylitý čaj. Změnu vysávání koberce či tvrdé podlahy provedete pouze přepnutím tlačítka na madle vysavače. Stejně jako je na madle tlačítko, kterým přidáváte vodu, když vysáváte.

Vysavač pracuje na systému dvou nádob, kdy čistá voda jde přes kartáče do nádobky se špinavou vodou. Skvěle posbírá i všechny vlasy, kterých je u nás na podlaze spousta, když jsme tři holky v domácnosti.

Má 7,5 m dlouhý kabel, který se po použití dá pohodlně smotat a pověsit na vysavač. Je malinko hlučnější. Jedinou nevýhodou u něj je, že vysává všude, ale vytírá cca 5 cm od zdi, takže jednou za čas musím vzít mokrou hadru a kolem zdi vytřít. Také se nedostane třeba pod gauč nebo pod schody. To mi ale nevadí, protože to je nic v porovnání s prací, se kterou mi pomůže.

Po použití jednoduše vycvaknete nádobku na špinavou vodou, kterou vylijete do záchodu, vypláchnete čistou vodou a dáte sušit. Pak ještě vycvaknete lehce kartáč, omyjete a také dáte sušit. Smotáte kabel, dáte vysavač na čistící podložku a máte uklizeno.

V porovnání s ostatními „obyčejnými“ vysavači, které lze koupit okolo 3 tisíc je Bissell trošku dražší, ale zastane doma velkou práci. Pokud máte doma malé děti, tak je to vynález k nezaplacení. My jsme jej kupovali na alze.cz, kde byl nejlevnější a nyní jej mají i v akci za cca 8 tisíc Kč.