Super make-up Mary Kay

01.01.2016 21:15

Tak jsem se konečně dostala k tomu, abych napsala svou zkušenost s make-upem od firmy Mary Kay. Koupila jsem si jej cca před dvěma měsíci a píši až nyní, ale aspoň jsem jej mohla pořádně otestovat a mé zkušenosti jsou věrohodné.

Bohužel má pleť má od puberty sklony k tvorbě pupínků, takže krytí nedokonalostí je u mě téměř na denním pořádku. Make-upů jsem vyzkoušela za život mnoho, samozřejmě s rozdílnou spokojeností. Vím tedy, že najít make-up, který vám sedne a jednodenní zakrytí nedokonalostí není zaplaceno nadměrným výsevem pupínků, je obtížné. V drogerii jsem nenašla takový, na který bych dokázala pět chválu, i když každá ušetřená kačka se hodí. Za dobrý make-up jsem tedy ochotná si připlatit.

Po dobré zkušenosti s krémem značky Mary Kay jsem si řekla, že vyzkouším od této značky i make-up. Trošku jsem se bála, že to zase budou vyhozené peníze, ale neodolala jsem. Zakoupila jsem si Mary Kay TimeWise Matte-Wear, tekutý make-up pro smíšenou a mastnou pleť a jsem naprosto spokojená.

Make-up má širokou škálu odstínů, takže si myslím najde každý ten svůj odstín, který mu padne. Já osobně mám světlou pleť a spousta jiných značek vyrábí světlé odstíny takové, že pak vypadám jako bych měla bílou masku a klidně dělat mima. Mnou zakoupený odstín Ivory 5 mi skvěle sedí a má přirozenou barvu. Perfektně kryje již při nanesení malého množství a na obličeji nevytváří nepřirozenou masku, velmi dobře pleť přirozené sjednotí. Výborně se roztírá a má krásnou lehounkou vůni. Zpočátku jsem se bála, že mi make-up zanese póry a vyskákají mi pupínky, mé obavy však naštěstí nebyly naplněny. Naopak mi přijde, že i make-up může mít dobrý vliv na pleť. Dalším plusem u tohoto make-upu pro mě je, že hodně vydrží a neotírá se. Od spousty make-upů jsem bohužel měla časem špinavou bundu nebo kabát.

Další výrobek značky Mary Kay mě překvapil a nezklamal. Vřele ho tedy všem doporučuji.