Den matek s Notinem

04.05.2017 08:31

Včera jsem dělala objednávku na notino.cz a všimla jsem si, že na stránkách přibyla záložka s názvem „Den matek“ a je ozdobená srdíčkami. Moc nemusím svátky jako je třeba Valentýn, kdy si spousta lidí vzpomene na člověka, kterého má rád, jen proto, že ostatní to dělají a obdarují ho nějakou drobností dá se říct na povel.

Den matek by se ale slavit měl. Já mám tu nejúžasnější maminku na světě a moc si jí vážím. V životě toho pro mě udělala opravdu hodně a vím, že se na ni mohu kdykoliv spolehnout. Maminky jsou podle mě andělé, kteří žijí na zemi a to neříkám jen proto, že maminkou už taky jsem. To, že jsem také máma mi otevřelo oči. Mateřství mi ukázalo, že máma nebyla osoba, která byla trapná a všechno mi zakazovala, ale je to osoba, která je tady vždy pro mě, a až zpětně vidím, jaké měla pevné nervy. Vzor mám tedy dobrý, tak doufám, že jsem a budu aspoň z poloviny tak dobrá máma svým dětem.

Mámy tedy rozhodně musí mít svůj den a jsem ráda, že můj oblíbený internetový obchod se na Den matek zaměřil a v záložce „Den matek“ můžete svým maminkám vybrat nějaký hezký dárek. Líbí se mi, že můžete vybírat z dárků v různé cenové kategorii od cca 100 Kč, takže si vybere určitě každý.

Notino má heslo: "Vaše maminka je ta největší hvězda." A to teda moje maminka je!!! Oblíbila si teď dekorační kosmetiku od firmy Dermacol, takže jí vyberu nějakou dárkovou sadu a také miluje parfémy. Vybrala jsem pro ni parfém Calvin Klein Eternity Now, jehož popis začíná slovy: Luxusní dámská vůně má unikátní květinově-orientální aroma, které je inspirované pocity z nové lásky. Až bude venku pršet, vyrobím jí ještě s dcerkami nějaké krásné srdíčkované přáníčko. Doufám, že se jí budou dárečky líbit.

A co Vy, čím letos obdarujete svoji maminku Vy?