Chcete plnější rty?

11.01.2016 21:45

Pokud uvažujete o tom, že byste chtěli mít plnější rty a chcete toho docílit cestou nákupu lesku na rty se zvětšujícím efektem, zpozorněte a nejprve si přečtěte moje zkušenosti. Bohužel jsem se nechala zlákat reklamou a zakoupila na www.notino.cz speciální lesk na rty FacEvolution LipPlus. Tento lesk na rty lze zakoupit ve třech variantách a to bezbarvé, růžové nebo červené.

Já jsem se rozhodla pro bezbarvý, protože jsem nejprve chtěla vyzkoušet, jak bude fungovat. Už dlouho jsem takhle nelitovala doslova vyhozených peněz z okna. Na lesk na rty jsem se hrozně těšila, protože příroda mě plnými rty opravdu neobdarovala. Dělala jsem si naděje, že si někdo všimne, že nějaké ty rty opravdu mám. Jakmile se mi dostal do rukou balíček, vrhla jsem se na něj a ihned lesk na rty aplikovala. Okamžitě mě začaly rty pálit a brnět, bylo to jako bych si rty pomazala chilly papričkou, ale nenechala jsem se odradit, protože jsem si říkala, že pro krásu se musí přece malinko trpět.

Co mě potěšilo, byla příjemná vůně a aplikátor, kterým se lesk na rty pohodlně nanesl. Ani po aplikaci rty nelepí, což u lesků na rty nebývá pravidlem. Dle návodu se má chvilku vydržet s pootevřenými rty, aby lesk mohl pořádně a rovnoměrně zapůsobit. Zahrála jsem si tedy na kapříka a chvilku počkala s pootevřenými rty. Vzhledem k brnění a pálení si neumím představit, že jdu na rande, chci okouzlit svého partnera a dávám mu pusu natřenými rty tímto leskem. Myslím si, že by byl partner v šoku a určitě to okomentoval nějakou vtipnou poznámkou. Rty brní sice jen chvilku, cca 5 minut, a jsou pak červenější a malinko plnější, ale tento celkový efekt nevydrží moc dlouho.

Samozřejmě chápu, že bez brnění asi lesk zvětšující rty nelze udělat, protože na rtech musí proběhnout nějaká reakce, díky níž rty zvětší objem, ale kdybych byla citlivější typ, asi bych se bála možné alergické reakce.

Nicméně lesk na rty splnil, co měl, rty byly malinko větší, plnější a červenější, ale myslím, že tento efekt jsem vnímala maximálně 15 minut. Nevím, jak pro někoho jiného, ale tohle není nic pro mne, abych se natírala každou čtvrt hodinku s tím, že se mohu pyšnit plnými rty. Každopádně chápu, že ani firmy vyrábějící tyto výrobky neumí dělat zázraky, a abych docílila dlouhodobého efektu, tak by mi pomohla maximálně plastické operace. Raději se ale smířím s tím, že jsem na světě originál a nikdo nemá takové rty jako já, přemáznu je obyčejnou pomádou na rty a budu spokojená.

Co se mi na lesku ale nejmíň líbilo, a odradilo mě od jeho dalšího používání, byly popraskané rty. Druhý den po aplikaci jsem se ráno probudila se suchými a popraskanými rty, které jsem pak asi 3 dny léčila neustálým nanášením hydratační pomády. Po pár dnech jsem aplikaci zkoušela znovu a pak ještě znovu, abych se ujistila, že mi praskají rty opravdu z tohoto lesku na rty a pak jsem jej věnovala kamarádce, která o něj projevila zájem. Za mě tedy vyhozené peníze a raději zůstanu u přirozených rtů. Ale každý jsme originál a na někoho jiného může tento lesk na rty působit trošku jinak nebo se mu brnění může zdát fajn.